Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

101. Serwetkowy projekt wielkanocny - FINAŁ

Witajcie w ten świąteczny czas.
Mam nadzieję, że Wielkanocny Poniedziałek upływa Wam w miłej rodzinnej atmosferze :) 

Dziś chciałabym zaprezentować Wam moje wielkanocne kartki.
Na pierwszym zdjęciu kartki, które powstawały ponad rok. Pierwszy etap pracy do podglądnięcia TUTAJ
A dzisiaj efekt końcowy - takich kartek powstało 5 sztuk - jestem z nich dumna :)


Zrobiłam jeszcze kilka kartek recyklingowych - pomysły na nie zaczerpnęłam od Anetki z blogu KOLORY MOJEJ DUSZY








Taki sposób wykonywania kartek bardzo mi się podoba i na pewno będą powstawać kolejne. Noszę się z zamiarem kupna nożyczek do cięcia szlaczków no i na pewno przydały by się porządne dziurkacze do wycinania kształtów :)

5 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tymi serwetkowymi kartkami. Super pomysł. Piękne wykonanie.Rrecyklingowe kartki fajne, najlepsza ta z króliczkami. Moja siostra ciągle się w takie kartki bawi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    Pozdrawiam ciepło i z serca- Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kartki. Cieszę się, że troszeczkę Cię zainspirowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądają te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog zapraszam do mojego
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń