Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

sobota, 1 marca 2014

98. Urodzinowe kartki hand-made

Od września nasza rodzinka funkcjonuje w przedszkolnej społeczności. Wiąże się to m.in. z uczestniczeniem w imprezach urodzinowych przedszkolaków z grupy Mai. Jest to naprawdę przyjemne, mamy bardzo fajną grupę dzieci i rodziców. Jedyny ból jest taki, że jak się trafi kilka imprez w jednym miesiącu, to może to trochę uderzyć po kieszeni. Więc by nie zbankrutować i nie popaść w jakieś szaleństwo zakupowe na samym początku, przy pierwszej imprezie założyłam sobie, że prezent nie może przekroczyć kwoty 30 zł. Stwierdziłam, że jest to optymalna kwota za którą można kupić już coś naprawdę sensownego. Najgorsze w tym wszystkim było (bo już nie jest) jednak to, że nie mogłam całej kwoty przeznaczyć na prezent, bo musiałam też kupić kartkę i torebkę, a to pożerało za każdym  razem 1/3 mojego budżetu, a na sam prezent pozostawało 20 zł.
O nie! pomyślałam - koniec z tym :) Za 10 zł, kupiłam trochę papieru kolorowego, brystol, klej i postanowiłam, że będę dzieciakom robić kartki sama.

Przedstawiam kartki dla chłopca i dziewczynki, które trafiły do rąk jubilatów w poprzednim tygodniu.









Kartki są 3D, zamknięte są płaskie, dopiero otwierając je ukazuje się naszym oczom trójwymiarowy obrazek. Najważniejsza jest baza, a to co przymocujemy do poszczególnych "nóżek" zależy tylko od naszej wyobraźni. Instrukcję jak zrobić taką kartkę krok po kroku, znajdziecie TUTAJ.
Ja delikatnie odbiegłam od oryginału, dodając zamiast kolejnej grupy balonów, prezent z wielką kokardą :) Można dodać też np. tort ze świeczkami lub małego słodkiego misia. (zrobię tak na pewno w następnych). Poza tym wystarczy w inny sposób wyciąć elementy do wpisywania tekstów i już zmienia się cały charakter kartki. Na pierwszej stronie w celu wykończenia powtórzyłam motyw balonów, a na ostatniej stronie nie mogło zabraknąć mojego podpisu :)




Anno, Kasiu, Kopalnio Pomysłów: Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem :) Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Super!!! Masz wspaniałe pomysły. Zaradna mama z Ciebie. Karteczki bajka. Uwielbiam takich twórczych i pomysłowych ludzi jak TY. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń