Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

niedziela, 5 stycznia 2014

95. Podsumowanie roku 2013

Witajcie  :)
Na początek Nowego Roku chciałabym już tradycyjnie podsumować mijający rok.
Po przeglądnięciu wszystkich moich ubiegłorocznych postów stwierdzam, że 2013 był dla mnie całkiem twórczym czasem i jestem bardzo zadowolona ze swoich wyników :) Oto co udało mi się wykonać:






Dziękuję za wspólny rok, mam nadzieję, że będziecie gościć u mnie nadal w roku 2014 :)

Nela-Guga: Dziękuję za życzenia, Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w 2014 roku. A komentowanie Twoich postów to była czysta przyjemność :)
Cat-arzyna: Dziękuję, oczywiście również dla Ciebie ślę życzenia noworoczne :) 
Edyta: Dziękuję, cieszę się że zawieszki się spodobały, wyciągaj swoje koniecznie z zapomnienia i pokazuj na blogu efekty końcowe :)
Annette: Dziękuję. Cieszę się z długiego weekendu, bo w końcu będę miała trochę czasu na nadrobienie zaległości w czytaniu postów u Ciebie :) 

4 komentarze:

  1. Twoje podsumowania zawsze wypadają świetnie :) Tym razem jednak przyznać się muszę, że Twoje zawieszki dekupażowe mnie ogromnie zachwyciły :)
    Spokojnie, nie masz u mnie aż tak dużych zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podsumowanie roku ! Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i aby był równie udany twórczo co ostatni :)
    Dziękuję ślicznie za każdy Twój komentarz kochana , który czytam zawsze z wielką uwagą . Jesteś dla mnie niesamowitym gościem w moich blogowych progach .
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace stworzyłaś, szczególnie podobają mi się te zmalowane i krzyżykowe. Masz świetne pomysły i wielki talent. zawsze tu miło i przytulnie u Ciebie. Pozdrawiam i życzę dużo, dużo zdrowia, spokoju, inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, dziękuję za odwiedziny u mnie w http://galeriamiau.blogspot.com A teraz sobie z radością pooglądam Twoje cudowności ;o) Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń