Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

niedziela, 27 października 2013

89. CANDY

Ogłaszam Candy :)


Obiecane już chyba ze sto lat temu :) Specjalnie na tę okazję uszyłam dla Was worek na przydasie. Worek  jest bezszwowy, ozdobiony jest własnoręcznie wyhaftowaną koroną link do korony oraz małym guziczkiem w kształcie ptaszka. Mam nadzieję, że trafiłam w Wasz gust.


Oprócz woreczka zwycięzca otrzyma ode mnie dodatkowo:
* garść zamków (na pewno przydadzą się w każdym domu :) )
* słodycze

       

Zasady, jak wszędzie:
- komentarz pod postem
- adres bloga lub email
- podlinkowany baner na blogu

Zgłoszenia przyjmuję do 22.11.13, a wyniki podam w następnych dniach.

8 komentarzy:

  1. Elegancki woreczek Madziu - do jutra bannerek u mnie się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy woreczek!!! zapisuję się z wielką przyjemnością na cukieraski:)
    Pozdrawiam serdecznie:)))
    skipper1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny. Na przydasie znakomity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. extra woreczek, tak dokładnie go wykonałaś :) z przyjemnością go przygarnę, więc startuję w Twoim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się!
    Zapraszam też na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią stanę w kolejkę po śliczny woreczek, pomimo tego, iż mam już od Ciebie butelkę w cudnym ubranku. Wszyscy, którzy ją oglądają podziwiają Twój talent. Sama niestety nigdy nie haftowałam krzyżykami. Spróbuję szczęścia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam prostotę i piękno zarazem. Ośmielam się zamarzyć. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woreczek bardzo elegancki więc się z przyjemnością po niego zgłaszam:)
    szczesliwyzakatek.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń