Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

niedziela, 25 sierpnia 2013

87. Do dziecięcego pokoiku

Ostatnio, wszystkie moje twórcze działania są zdeterminowane przez Maję. Wszystko kręci się wokół niej, jej pokoju, jej kariery przedszkolnej itd. :) W związku z tym dziergam, szyję, haftuję, a ostatnio zabrałam się nawet za technikę, za którą chyba w innych okolicznościach przyrody bym się nie zabrała :) Dekupażuję :) 
Opakowania po herbatce granulowanej zamieniłam w urocze pojemniki z księżniczką. Znalazłam fajną serwetkę na której księżniczka jest w czterech różnych odsłonach, więc jeżeli dorobię jeszcze dwa pojemniki z tym motywem to stojąc na półce, będą stanowić fajny komplet.



Pudełko po butach również otrzymało nowe życie. Do perfekcji jeszcze mi wiele brakuję, ale i tak zawsze lepiej wygląda w takiej wersji niż w oryginale zaraz po przyniesieniu ze sklepu. Dzięki malowaniu i lakierowaniu wzmocniło się i jest naprawdę użyteczne i nie trzeba go już chować w szafie.



                                           Inspiracje do stworzenie powyższych przedmiotów czerpałam z www.inspirello.pl

Moje tete a tete z decopuage trochę oddaliły w czasie ogłoszenie szyciowego candy. Proszę o odrobinę cierpliwości - na pewno wkrótce będę miała dla Was niespodziankę.

Edyto: Twoje rady na temat puszki są bezcenne. Co prawda w Szczecinie nie doczekaliśmy się Ikei ale raz na jakiś czas ktoś z rodziny zawsze tam zawita to zamówię sobie od razu większą ilość na zapas. Dziękuję
Petronelko: Serdecznie dziękuję :)

5 komentarzy:

  1. Piękne te twoje wytwory - i hafty, i dekoupage, i szydełko.Przeczytałam całego bloga wstecz. Zapraszam do mnie w odwiedziny na bloga www.blog.magicznyhaft.pl i do sklepu www.magicznyhaft.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace Madziu. Córeczka z pewnością będzie zadowolona :)
    U mnie też żadne pudełko się nie marnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle zadziwiasz. Wszystko śliczne i oryginalne. Twoja córeczka jest szczęściarą, że ma taką zdolną mamę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pojemniczki... w sam raz dla dziewczynki
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to Twoje dekupażowanie!!! Śliczne te pojemniczki, bardzo mi się podobają!!! Wszystko mi się podoba i właściwie to ja nie widzę żadnych niedoróbek...po prostu ich nie ma!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń