Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

poniedziałek, 5 grudnia 2011

45. Dziś będę się chwalić:)

Jakiś czas temu wygrałam cudne candy u Apuni w postaci ogólnie mocno pożądanych liter.
Są boskie, marzyłam o takich a teraz moje marzenie się spełniło, czyż nie jestem wielką szczęściarą :)
Znalazły swoje miejsce w mojej małej kuchni, która powolutku nabiera coraz lepszego klimatu i idealnego dla  mnie kształtu. Bardzo chciałabym pokazać Wam większą perspektywę, tym bardziej że teraz literki sąsiadują z abażurem, ale nie wszystko jest tak jakbym chciała więc musicie się jeszcze uzbroić w cierpliwość :)


Dodatkowo w paczce od Apuni była niespodzianka. Charakterystyczny dla niej Anioł. 
Dziękuję - Jesteś dla mnie wielką artystką.




W międzyczasie MOKA uznała mój abażur godny takiego oto wyróżnienia. Dziękuję Ci serdecznie - jestem zaszczycona.

To już drugie wyróżnienie w zbliżonym czasie, więc uznałam, że nie mogę ignorować zasad tej zabawy. Poniżej siedem informacji o mnie :)

- Jestem zodiakalną wagą, zaletą jest to że jestem w miarę we wszystkim wyważona, wadą, że często się waham i mam problemy z podejmowaniem decyzji.
- Odkąd urodziłam córeczkę kocham dzieci :)
- Od zawsze kocham zwierzęta, szczególnie psy :)
- Mój Blog jest o wystroju wnętrz (choć to dużo powiedziane) więc napiszę, że uwielbiam klimaty morskie, coastalstyle, kolory ziemi, zmienność pór roku i ich odmienny charakter.
- Kocham turystykę rowerową, przed urodzeniem Mai mocno z mężem ją uprawialiśmy, w samej ciąży przejechałam na rowerze około 700 km i od wiosny ostro ruszamy już z naszą córcią na siodełku :) 
- Oczywiście kocham robótki ręczne - wszystko po równo i szydełko i druty i haft i biżu, i marzę o spróbowaniu jeszcze innych technik
- Jestem uzależniona od internetu :) to mi niestety pochłania trochę cennego czasu, no ale cóż począć.

Ja wyróżnienie chciałabym przekazać następującym blogom:

Na koniec chciałam podziękować za spływające do mnie szeroką falą pochwały na temat abażura :)
Na razie nie będę dziergać firanek, chcę się skupić na ozdobach świątecznych, będę je teraz stopniowo pokazywać, szału nie będzie ale jak to ja metodą małych kroczków idę do przodu, rok temu nic mi się nie udało zrobić, wisiała tylko jedna ozdoba na oknie teraz będzie lepiej :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję Madline. Jestem tym bardziej zaszczycona, że mój pierwszy wpis jest faktycznie z 20 listopada, a więc blog istnieje dopiero 2 tygodnie. Wpisy z wzorami opatrzone są fikcyjną datą, aby znajdowały się zawsze na końcu, gdyż dodatkowo są specjalnie wykonane zakładki za namową i szczerą uwagą koleżanki blogowiczki, przepraszam nawet nie pamiętam, której, ale jestem wdzięczna za wszelkie rady. Otrzymałam również cenna radę co do poprawy jakości zdjęć, co obiecuję wykonać najszybciej, jak tylko będę mogła sprawić sobie aparat fotograficzny. Blog poświęcony będzie wyłącznie haftowi, gdyż stał się on moją wielką pasją i wiąże z nim wielkie nadzieje. Zatem jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie, które bardzo motywuje mnie do dalszej pracy. Z serdecznymi pozdrowieniami Jenouvelle

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutko, dziękuję za wyróżnienie:)
    świetne rzeczy wygrałaś, też miałam ochotę na te literki.
    Czekam na ozdoby świąteczne i inne wytwory oczywiście też...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i bardzo Ci dziękuję za jego przyznanie mojemu blogowi!:)))) Ogromy buziak! Literki faktycznie cudowne! Z jednego z kubków, który obok nich stoi, codziennie piję m.in. kawę:) Uwielbiam wielgachne kubki:) Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dziekuje jest mi bardzo milo:)
    Gratuluje wygranej u Apuni.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Literki i aniołek są śliczne i bardzo bardzo gratuluję takiego szczęścia :)
    Wyróżnienie za abażur należało się jak najbardziej.
    Zawsze z przyjemnością oglądamy Twoje wyroby.
    Dziękujemy za serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie mojego bloga:) jest mi bardzo miło:) Gratuluję Ci przepięknej wygranej!!! I oczywiście gratuluje też wyróżnienia! Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzałam tutaj po raz pierwszy i jestem pełna podziwu dla cierpliwości do szydełka, czego akurat mi bardzo brakuję ( tzn. Cierpliwości do szydełka :-). na pewno będę zaglądała tu częściej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń