Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

czwartek, 7 kwietnia 2011

6. Pierzaste kielichy

Na wielu blogach przygotowania do Świąt trwają pełną parą, każdy z całych sił i jak tylko potrafi ozdabia swój dom, Ja też postanowiłam zabrać się za tworzenie świątecznego nastroju w moich czterech kątach i oto pierwsze efekty.




Dekoracja bardzo prosta, a wydaję mi się nieskromnie :), że efekt bardzo udany. Wzięłam kieliszki do wina, na dno położyłam brzozowe patyczki (widziałam, kiedyś u Ateny z  Drewnianej Szpulki, że wykorzystuje patyczki do dekoracji i teraz mi się to przypomniało na spacerze :) ) na owe patyczki położyłam kieliszki do wódki, a przerwę między jednym a drugim szkłem wypełniłam żółtymi piórkami. Na koniec do małych kieliszków nałożyłam waciki kosmetyczne nasączone wodą i wsypałam ziarenka rzeżuchy. Już się nie mogę doczekać jak urośnie i zacznie wyglądać znad piórek. Jak tylko to się stanie pokażę dekorację jeszcze raz.
Muszę powiedzieć, że Wielkanocne klimaty idealnie kolorystycznie wpisują się w mój wystrój domu. Zdjęcie zrobione jest w mojej kuchni, w której jak pisałam w poprzednim poście, królują kolory zieleni, bladej żółci i drewna. Ściana, którą widać za kieliszkami dzieli kuchnie od pokoju dziennego i wkrótce mam plan, by zabrać się za jej zapełnianie. Nie będę się o tym zbytnio rozpisywać, czas pokaże :) Plan już na nią mam i będę go punkt po punkcie realizować i oczywiście prezentować tutaj efekty.



Mojej dekoracji nie udałoby się stworzyć, gdyby nie piękny prezent, który otrzymałam od siostry.
Jest to piękny Aniołek, który leżał sobie na sianku i obsypany był w koło żółtymi piórkami. Piórka już wykorzystane, na sianko chyba też wkrótce przyjdzie pora, a Aniołka śladem innych blogowiczek chyba nakleję na płótno i oprawię w ramkę.



2 komentarze:

  1. Witaj
    Ciesze sie ze moglam Cie zainspirowac:-)
    Kieliszki wygladaja slicznie a jak ta rzerzuszka urosnie to bedzie rewelacja, musisz koniecznie ten efewkt pokazac.
    Aniolek uroczy, a sianko mam calkiem podobne ulokowalam w nim jajeczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł i pięknie wykonany. Czy mogę spróbować zrobić coś podobnego? Pięknie wygląda!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń