Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

niedziela, 3 kwietnia 2011

1. Kolejny początek

To już drugi początek w mojej karierze blogowej. Pierwszy był podczas zakładania mojego pierwszego bloga, na którym miałam zamiar pokazywać wszystkie moje twory, ale po pewnym czasie doszłam do wniosku, że wychodzi z tego masło maślane i ostatecznie postanowiłam, że na "Różowym Kłębuszku" będę prezentować tylko ubrania i dodatki wykonane na szydełku lub na drutach oraz biżuterię, czyli szeroką pojętą garderobę  oraz dodatki. Oto adres dla zainteresowanych tą tematyką: http://rozowyklebuszek.blogspot.com/
Natomiast na tym blogu pt. "Na moim poddaszu" będziecie mogli obserwować jak sobie radzę z aranżacją mojego mieszkania, czyli będzie tu wyłącznie tematyka wnętrzarska. Mam swoją wizję na to moje miejsce na ziemi, styl będzie mieszany bo przemawiają do mnie różne kilmaty i nie zamierzam się ograniczać, chcę jedynie z każdego zaczerpnąć to co mnie najbardziej ujmuję i może tym sposobem stworzyć coś nowego wokół siebie, takiego tylko mojego.

A wszystkich, których pociągają obie tematyki zapraszam do obserwowania i "Różowego Kłębuszka" i "Na moim poddaszu" - może nie w zawrotnym tempie, ale obiecuję że będzie się działo.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz